fredag 27 januari 2012

Hemma kväll

Jaha då va det fredakväll men de e ingen skillnad mot om de vart en tisda eller så..

käkade skaldjur till middag och sen mös i soffan med mamma o pappa. 

Idag har jag först vart i stallet på morgonen för vi hade morgonfodring och mamma fixade det medan jag longerade Sjuan. Idag skötte hon sig ganska bra men va lat (som vanligt). någon som har nåt tips på hur man får hästen att bli mer lydig frammåt på töm? 

Sen bar det av till skolan och vi hade fysik först men den va as dryg så jag satt typ o sov :P dagens andra lektion var ett Samhällskunskapsprov... hade glömt att plugga så de gick väl sådär :/ matte på eftermiddagen o med samma lärare som fysiken så.. vi gick igenom nya saker o fick en AS stor läxa.. får en lärare egentligen ge ut läxa på en fredag till på måndagen efter? 

Nu slappar jag och ska försöka ge mig på designen för bloggen... lär ta tid så natti natti <3 

Mitt lilla <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar