lördag 28 januari 2012

hemma i lugnet

Hej :)

blev lite ändrade planer för dagen. sen sist va jag i simhallen o sen åkte jag ner till stallet en snabbis för mamma va inte klar. så jag mockade två boxar då jag hjälper min kompis som är borta sen hem o käka middag.


nu ska jag ta det lugnt framför tv eller nån film, orkar inget annat efter att ha vart på simhallskalas i 3timmar med 25 st 9åringar... och sen har jag as ont i mitt vänstra skulderblad... jobbigt att andas så blir det värre får vi ta en vända till akuten... :S


Imorrn ska jag lastträna sjuan för att kunna åka på Bosse träning nästa helg :S nån som har ett bra tips hur man övertalar hästen om att gå in? hon är varken rädd eller stressad. bara bestämd att inte gå in....

Imorron kväll är det oxå hopplektion för Camilla, hoppas vi får göra nåt roligt o att Sjuan är snäll :)

lite bilder från simhallen. innan alla barnen kom!



Natti natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar