tisdag 31 januari 2012

dryg dag...

hej hopp :) 

nu sitter jag på mattelektionen, vår lärare e konstig. 

dagen idag har vart ganska bra, först sovmorgon för idrottsläraren va sjuk :) sen hade vi engelska och gjorde inte ett skit :P sen va svenskan inställd så då hade vi långlunch :) vi satt i cafet och käkade nachostallrik. och nu har vi matte sen är det SLUT!!! 

ikväll ska jag rida lektion på Sjuan för Siv :) sen ska jag rida lillebror ensam. 

lovade att skriva om gårdagens golf. det skrevs HISTORIA, den person som alltid är 30min tidig och först i hallen dök inte upp på Henke fick använda mina klubbor och sen körde vi hem honom. då fick han tag i brorsan, han hade SOVIT XD! trodde aldrig att det skulle ske... 

haha nu ska jag lyssna lite på min lärare som räkna fel... 

ses <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar