måndag 13 februari 2012

söndagens hoppning :)

hej hopp :)

hann inte blogga igår  kväll... först va jag o shoppade kläder. jag köpte ett par beigea golfbyxor och ett par snygga regnbyxor som var svarta (allt på rea!) sen vidare till intersport där jag köpte en fleece tröja och en baddräkt till Portugal. 

efter shoppingen åkte vi till farmor o farfar o käka semla o drack kaffe :) sen hem o käka middag :P bara lite fel ordning men men :) 

sen åkte vi till stallet, jag skulle rida lektion för Camilla. vi började värma upp o sen hoppade vi plank o sockerbitar (som en mur). därefter red vi lite svängar som en bana. tillslut red vi banan o Camilla skrämde mig... hon höjde alla hinder mkt!! typ 120cm (har vart hopprädd så gillar inte höga hider) sen bad hon mig  rida runt som om jag skulle hoppa men rida brevid. sen fråga hon hur känns det? o sa att vi kan sänka till 80cm. då såg hindrena låga ut :P banhoppningen gick SUPER! sjuan va superfin o hoppade bra. vi bestämmde att jag ska hoppa 60 o 70 på pay and jump på lördag :) 

sen åkte jag hem o klockan va as mkt så hoppa genom duschen o sen sova. 

ses 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar