tisdag 14 februari 2012

fika x4 XD

hej hej :)

idag har jag haft en dryyyg dag... trots att det är alla hjärtans dag

morgonen startade med skridskor som idrott o sen va det engelska... vi hade läs o hörförståelse :/

sen drog jag upp till farmor på lunch o fika #1 :P fick kaffe o kaka

sen ner till skolan på matte... men vi fick sluta tidigt om vi hade gjort vissa uppgifter. 

sen in på ica o hjälpa farfar o handla o sen en fika till med vaniljhjärtan så här på alla hjärtans dag <3 då fick jag fika igen med kaffe o vaniljhjärta <3 

hem käka middag, sen stallet o tittade på mammas lektion för Siv, Sjuan va fin och skötte sig väl! då käkade jag blåbärsmuffins och te :P Siv blev överlycklig o trodde inte på att det va jag som hade bakat, men det var det :) 

när vi kom hem tittade jag på tv o käka semla eftersom vi är borta på semeldagen :(


Ha det gött :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar