måndag 6 februari 2012

Dålig uppdatering

Hej, lessen att det va länge sen sist men har haft lite mkt i helgen...

i fredags va det skola och mådde skit... gick hem tidigare men var ändå tvungen att ta stallet eftersom mamma inte var hemma. gjorde bara en snabbis, mockade fixade käk o släppte henne i skritten. på kvällen åt pappa o jag lövbiff o pommes.
CaraMia i somras 

i lördags hade jag sovmorgon o mådde mkt bättre! sen ner till stallet o ta hand om Sjuan o lillebror o Mackis. Red Lillebror o mamma red Sjuan, mockade bara åt Mackis. sen hem o käkade Pizza till middag med pappa för mamma var på middag med nåra "tanter" från stallet :)


Lillebror efter ridning

i söndags va det först sovmorgon <3 sen åkte mamma o jag ner till stallet för att göra i ordning inför Bosse träningen. det tog 45min att lasta!!!! sjuan va as dum o ville inte alls men sen i trailern va hon snäll. väl på plats lasta vi ur och klädde på sen red jag o Sjuan va AS FIN!!! <3 red superfina öppnor enligt Bo Jenå! (tror att de är bra då). efter träningen va sjuan genomblöt av svett så på med täcken för att sen lasta igen. på väg hem tog det bara 10-15min, mycket för vissa men för oss va det kort tid! väl tillbax i stallet mockade vi åt Sjuan, Lillebror, CaraMia, Mackis. jag fick rida Lillebror lite lätt, för att han skulle gå träning idag :)

Tröööött Sjuan efter träning <3 

Kram Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar